Mind viidi hilisõhtul haiglasse?

Tervist! :)

Just tervist nii mina kui ka teie hetkel vajategi! 

Aga tõepoolest viidi mind eile hilisõhtul, kui kell võis olla veidi enam kui 21:30, haiglasse. 

Nimelt tundsin ennast juba paar päeva kergelt haigena. Kogesin pea- ja lihasvalusid, mis esinevad minult tavaliselt siis, kui ma olen haige või hakkan haigeks jääma. Ja mida tavaline eestlane sellises olukorras teeks? Ilmselt saaks aru, et on vaja soojemalt riidesse panna, jooks tassi teed, võtaks ehk sisse mõne ravimi. Aga mida praegu selline olukord tähendab? No tegu on koheselt vähemlevinud koroona tunnustega. 

Rääkisin otsejoones oma murest perele. Õnneks on mul imeliselt mõistev ja toetav perekond ja ilma paanikata otsiti üles kraadiklaas. Tulemuseks 37,1°C. 

Haarasin kähku oma dokumendid, panin selga mugavad riided ja hüppasin koos isa, ema ja vennaga autosse ning hakkasime haiglasse sõitma. 

Haiglas oli mulle toeks vend, kuniks teda enam edasi ei lastud ning pidin üksinda doktorit ootama minema. Tehti uus kraadimine ning tulemus jäi samaks. Oi, ma unustasin mainida, et mulle pandi peale käepael :) ning kas ma ikka käisin haiglas, kui ma pilte ei teinud? 

(Tegelikult ma lausa naeratan maski taga)

(Lahe käepael ning veel vingemad sokid)


Ja nii ma seal ooteruumis istusin ja tegin mõned klõpsud, et ikka siuke seik jäädvustada. 

Peatselt saabus doktor. Tema esitas mulle mõned küsimused ja mina andsin talle viisakad vastused. Ei saa mainimata jätta, kui toreda doktoriga tegu oli! 

Aga mida oligi oodata, oli uuele testile minemine. Ühel olin ma juba varasemalt käinud, et pääseda Hispaaniasse. Eelneva kogemuse pärast ei tundnud ma üldse muret, kuna Eestis sooritatud test polnud absoluutselt midagi hullu. Aga oi kuidas ma see kord teise kogemuse sain! Eestis võeti proov vaid ninast, aga eile oli vajalik proov ka kurgust, mis oli väga okei. Järg jõudis ninaproovini... . Kui eelevalt tehtud proov ninast oli kiire ja valutu, siis nüüd oli kõik vastupidi. Suditi siuke tubli seitse sekundit, mis läheks muidu kähku, aga kui keegi sul ninas urgitseb, siis tundus see aeg kaks korda pikem. Ning ma ei tea, miks test see kord päris korralikku valu põhjustas. 

Test antud ja kohtusin peatselt oma vennaga. Aga nagu kogu mu peregi (ma ei väsi seda kordamast :) ), on vend südamlik ja hooliv kiusupunn. Ta uuris koheselt, kuidas ma ennast tunnen ja kas ma sain haiget, kuna silmad olid pisaratest veel vesised ja punased, mille ilmselgelt põhjustas ninaproov. Aga hoolimata kogetud valust ja hilisest kellaajast, oli mu enesetunne väga hea. 

Ma arvan, et tänaseks sellest seiklusest piisab. Ilmselt juba homme toon teieni tänase päevakirjelduse, mis on mõistagi totaalselt erinevam teistest ning loodetavasti saame teada ka tulemuse. 


Aga seniks jääge ikka moodsaks ning ärge sellist seiklust kodus järele proovige!

M.






Kommentaarid