Esimesed päevad, esimesed muljed!

 Hei kõigile!

24. oktoobri õhtul, kell pool viis maandus lennuk Málaga lennujaamas ja teekond mööda põnevaid Hispaania teid võiski pihta hakata. Haarasime Triinuga oma kohvrid ning peatselt valgusime oma peredesse. Iga roju oma koju, nagu öeldakse. 


Aga kus ja kellega ma üldse elan? Kohe seletan! 


Täpsemalt elan ma nüüd Lõuna-Hispaania linnakeses Ardaleses. See on Málagast umbes 62km kaugusel ning linn asetseb künkal. Künka otsas asub veel ajalooline kirik ning Ardalese lossi varemed. 

Olen alati soovinud endale õde ja venda. Kümneks kuuks on see unistus ka täidetud. Mul on noorem õde Sandra, kes on väga intelligente ning sportlik ja vanem vend Jóse, kes ei jää nutikuse ega spordiga sugugi alla. Minu isa mängib imehästi kitarri ning viskab nalja samal ajal, kui mu emale meeldib väga süüa teha. Perega on mul kohutavalt vedanud! 

(Klõps koos vennakese Jóse ja õekese Sandraga )


Kogu pere soovib mulle väga hispaania keelt õpetada. Juba hommikul otsustasid Sandra ja Jóse, et kõige parem viis numbreid selgeks saada, on mängita bingot. Nii läkski mäng lahti. Piisab paarist korrast mängimisest, kui minu teadmised hispaania keeles juba jõudsa arengu tegid. Vähemalt numbreid ma nüüd oskan :)


Sandral on võrratu sõprusseltskond, mille suurus on üle kolmeteistkümne ning meid tutvustati kohe esimesel õhtul. Hästi tore on näha, kuidas neil on harjumus teha kõike koos, kuigi koroona on nüüdseks paras takistus. Me käime koos jooksmas ning mängime padelit, mis on tennisega väga sarnane. 



(Osa muhedast seltskonnast)



Nagu öeldud, paikneb meie kodu künkal, mis tähendab, et teed lähevad pidevalt üles ja alla, siia ja sinna. Kui ma nii majade vahel seiklemist jätkan, olen varsti vormis ;) 

Alles üks päev võtsime Sandraga ette teekonna künka otsa, kus asub kirik. 



Ning kui juba üles ronitud, siis jäingi ohhetama ja ahhetama, kuna oi milline vaade! 





Ma arvan, et piltidel olev suur ja lai naeratus näitab ära, kui rõõmus ning õnnelik ma omadega olen!  Aga miks ma ei peaks? Mul näkkas võrratu perekonnaga, aktiivsed ning huvitavad sõbrad, mõnus kliima ja silmipimestav loodus!


Kui teil on küsimusi tekkinud või on soov, et ma millestki lähemalt räägiksin, siis palun jätke see mulle kommentaaridesse ning tean teine kord kindlamalt, millest te lugeda tahaks. :)


Seniks jääge moodsaks ja hoidke ikka oma tervist!


M.






Kommentaarid