KOROONATESTI TULEMUS!

Terekest! 


Nii nagu viimases postituses lubasin , kirjeldan nüüd teile, kuidas möödus minu päev, olles võib olla üks nakatunutest ning juhul, kui tuleb tulemus, siis ka see edastada.

Jah, ma sain tulemuse! (Pingeline hetk, eks ole?)


                                                      N    E    G    A    T    I    I    V    N    E       

                                                                                    

   

       

 Tuju on MEGA! Ning selline tulemus oli suur kergendus kogu peres. 


Ma püüan lühidalt seletada, milline nägi välja minu eilne päev. 

Kuna oht polnud möödas kuni tulemuseni, siis ma veetsin kogu eilse päeva oma toas. Tervis oli mul hea :) . Tegelikult oli tegu emotsionaalselt väga keerulise päevaga, aga ma usun, et see oleks paljudele samasugune olnud. 

Ma väljusin oma toast kokku kaks korda, et minna tualetti, mis võis ajaliselt kokku olla veidi üle viie minuti. Toast lahkumiseks pidin ma ette panema maski ning võtma kaasa desinfitseerimisvahendi, millega tegin üle kõik pinnad, mida puudutasin.  

Kui tavaliselt sööme perega alati koos, siis nüüd toodi toit eraldi minu uksele. Mul oli endal kurb vaadata, kuidas vend uksel seisab, mask ees ja õhtusöök käes, et see mulle ulatada. Olukord on ju väga mõistetav ja loogiline, aga kui selles hetkes olla, siis on üsnagi nukker meel. Mitte et mu perekond mind selle pärast kartnud oleks. Ei, seda nad ei teinud, aga mul oli endal tunne, et mina olen see oht ning mina olen see, kelle eest teisi kaitsta tuleb. Mis iseenesest ei olnud vale. 

Aga keegi meist ei saa ennast lõputult kaitsta. Hetkel on asjad lihtsalt sellised ning meil tuleb üksteist selles keskkonnas sisse sättida. Peame vastu ikka! 


Seekordne seik sai vähemalt hea lõpu! Aitäh teile, kes te mulle tervist ja positiivset energiat soovisite!


Aga seniks jääge ikka moodsaks ja negatiivseks!


M.


                                                                             

                                                                                      

                                                                                      

                          



                                                                                   

                               

Kommentaarid